Інтернет магазин Агро-Якість здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Обміняти/повернути непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна, якщо:
1. товар не використовувався;
2. дотримуються всі умови отримання товарів з розділу "Доставка"
3. збережені товарний вигляд товару, його споживчі властивості, пломби, ярлики тощо;
4. зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром;
Якщо в наявності немає аналогічного товару на заміну, покупцеві може бути запропоновано такі варіанти:
1. почекати, доки потрібний товар буде в наявності;
2. вибрати будь-який інший товар за такою ж ціною або з перерахунком вартості.
3. повернути назад гроші, сплачені за товар. Розрахунок проводиться виходячи з вартості товару на момент придбання.
Зверніть увагу товар який був привезений під замовлення поверненню або обміну не підлягає.
Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Товар не відповідає заявленому виробником якості.
Розгляд питання про обміні / повернення товару може бути виконано за умов:
- дотримуються всі умови отримання товарів з розділу "Доставка"
- покупець зберіг супровідні документи, чеки, заводську упаковку і сам товар
- на agroyakist@gmail.com відправлені:
- претензія до товару, яка включає в себе: ПІБ і телефон замовника, номер замовлення, докладний опис проблеми, кілька фото товару (шлюб крупним планом), серійний номер упаковки.
- копія Акта про огляд, оформленого в офісі Транспортної Компанії (якщо є недостача і / або псування товару під час отримання товару).
Товар відповідає всім вимогам покупця, але з якоїсь причини не влаштовує його, зворотня доставка здійснюється за таких умов:
- скарга від клієнта надійшла не пізніше 14 днів з моменту отримання товару
- продукт зберіг товарний вигляд, споживчі якості, упаковку, документи і пломби
- товар повертався аналогічним отримання способом, з усіма супровідними документами
- товар "під замовлення" не підлягає поверненню та обміну
- клієнт оплачує вартість зворотної доставки
- в компенсацію входить тільки вартість самого товару (додаткова вартість пересилки, комісії і т.д. - не включені)
- якщо товар отримано по акції з безкоштовною доставкою, то з вартості товару віднімається вартість послуг первісної доставки.
- грошова сума за товар перераховується замовнику на банківський рахунок протягом 14 днів після отримання інтернет-магазином товару.
- покупець зберіг супровідні документи, чеки, заводську упаковку і сам товар
- на email agroyakist@gmail.com відправлені:
- претензія до товару, яка включає в себе: ПІБ і телефон замовника, номер замовлення, докладний опис проблеми, кілька фото товару (крупним планом), серійний номер упаковки.
- копія Акта про огляд, оформленого в офісі Транспортної Компанії (якщо є недостача і / або псування товару під час отримання товару).